The Ultimate Dilemma
Lindsay has already rejected 30 dresses and her body confidence is at rock bottom, so she's shocked when Gok finds three dresses she loves with equal measure. Meanwhile, determined Steph doesn't want her four-foot height to limit her dress choices.