Off the Beaten Track
To stay ahead of the competition, Drew ventures into the unknown to find off-the-grid dealers. He'll find himself face-to-face with huge horse heads, chicken sheds lined with enormous Persian rugs and a hidden labyrinth of incredible antiques.