The Return of Vanishing Paint
Steve Dulcich returns along with the long-lost Vanishing Paint Challenger. Derek and Steve pull out VP's automatic 727 in favor of a manual T56 and set their sights for a local road course, where they take on a last-generation Challenger RT.