The Doctor and the Bunny
As a Playboy Bunny, Jackie Hendrickson is forbidden from fraternizing with her customers. However, Atlanta plastic surgeon Dr. Warren Brown is impossible to resist, and their illicit affair sets off a deadly chain of events.