Hazel and the Sloth
The Quints and Blayke put "Fun Dad" Adam to the test when Danielle goes to Dallas for a week of business and pleasure. Hazel is still learning to ride her new bike long after her sisters have mastered theirs, but Adam and Danielle disagree on why.