Deadly Crocs – Dangerous Air
The Rockhounds hunt a tropical rainforest river system not far from crocodile-infested waters. Patrick and Kirsty return to the site they found their million-dollar Amethyst. Jarrin and Hugh confront low oxygen levels and crumbling mine walls.