Love the Way You Lie
Dan helps a struggling Haley at Karen's Café. Meanwhile, Quinn discovers that Clay is hiding something from her, and Chase tries to mend a broken heart. Brooke is let down by her lunch plans with her dad, and Julian makes a life-changing mistake.