How a Resurrection Really Feels
Lucas reveals that he knows who tried to kill Dan. Brooke, Peyton and Haley find themselves behind bars. Chris Keller convinces Nathan to help him at a high-stakes poker game, and the residents of Tree Hill finally choose a mayor.