Mutiny in the Jungle
The Legends put their mark on the challenge. Desperate to get food for Steven, EJ creates poison blow darts to chase a much-needed meal. Matt spearheads an ambitious dock build that drains Dan's strength. Jeff adds to the tension on Amber's team.