Time to be a Badass
Ravaged by bugs, Heather must move camp -- but with no map, the grueling trek puts Andrew's challenge at risk. Bulent works to trap a wild pig, but his Alpha approach frustrates his team. Candice tries to turn the pelican carcass into a new food source.