First Steps: Bad to the Bone
Dr. Schaeffer meets Mark with feet so scary they make his kids cry, and Dr. Vincent's patient has a foot so crooked it could snap with each step. Dr. Haller's patient's rogue big toe is holding her back and cramping her style.