Cowboy Killer
Single mom Karen Petersen is enjoying a night out when a handsome cowboy introduces himself. Cowboy Mike charms his way into Karen’s home -- but attacks her, leaving her for dead. As more victims emerge, cops fear a serial killer is on the rampage.