Mud Cup Meltdown
Josh needs a Hail Mary to save his season. Meanwhile, Bryce, fighting to maintain his lead, faces difficulties in a race about speed. Still reeling from his relationship drama, AJ is determined to prove himself in the final races of the Mud Cup.