I Want To Be President
The Kleins are in DC to host an adoption gala. They visit Mt. Vernon for some historical fun then head to the "Oval Office" where Will steps into a presidential role with ease. Zoey's 5th cupcake birthday is a huge success until a food fight breaks out.