Pop Tarts & Rat Tales
As Jocelyn preps for her triumphant return, a leaked photo sends her team into crisis mode -- just as a journalist arrives to do an in-depth profile on her. Later, Jocelyn has a chance encounter with nightclub owner Tedros.