Wrestling with the Devil
In Yakima, Washington, high school athletic director "Gabby" Moore turns out winning teams and championship athletes. But when two of Gabby’s proteges are unexpectedly drawn into his personal life, a deadly game of love, loyalty, lust and betrayal arises.