A Golden Opportunity
The Raneys rescue the Kramers in Alaska by converting an old barn into a commercial fishing kitchen. But when Marty is suddenly forced to quarantine, Matt and Misty must finish alone, leading to the discovery of the homestead's biggest resource: gold.