The Legend of the Lemmings
Lemmings create a shadow puppet show where seven papercut lemmings confront a bear over a jar of Yummy chocolate spread. The Lemmings retort with ninja effigies of themselves and mount an attack to recover the coveted jar of Yummy spread.