Yo Brother, Where Art Thou?
With Kris away on father duty, Andy must bring in the gold as captain of the Reaper. Vernon tries to maximize his returns by minimizing his moves. Shawn finds himself just short of a paystreak. Zeke tries Shawn's coordinates to put some gold in the box.