Newlywed Dream Home
Two newlyweds from Chicago love the house they bought in Arkansas, but they want to put their own personalized stamp on it. Jenny and Dave use the couple's Napa wedding as inspiration to turn the drab brick rancher into a dazzling first home to remember.