Lost City of the White Jaguar
Trekking deep into Mexico's narco-controlled jungles, Josh hunts for the last Mayan stronghold to ward off the Spanish conquistadors. He joins an expedition braving snakes, spiders and jaguars to uncover the legendary Sac Balam.