Hunt for Spain's King Arthur
Plunging hundreds of feet below ground, Josh explores Spain's treacherous La Garma cave system and finds a floor littered with human remains more than 1,000 years old. Josh's deep dive is a quest for scientific proof of Spain's legendary King Pelayo.