Panama: The Darien Gap
Dropped on Panama's Pacific coast, Ed faces a grueling 10-day hike through the Darien Gap, one of the most dangerous stretches of jungle in the world. It's home to deadly wildlife and used as a drug-runners' thoroughfare.