Pop Ups: My Third Eye
All new juicy pop-up facts and behind-the-scenes secrets finally revealed! Jaclyn has a distressing head lump. The growth between Shane's eyes could be dangerous. Brittany has seen multiple doctors about the sores on her body with no answers.