Pop Ups: Adventures in Pimplepopping
All new juicy pop-up facts and behind-the-scene secrets finally revealed! Inoke has a possibly life-threatening bulge on his shoulder. Delano returns with his back lump. Reed has hundreds of bumps on his chest that burst and leave nasty scars.