Theresa and Scruff's Kangaroo Haven
Theresa and Tony "Scruff" Matthews turned their dream retirement home in Australia into a full-time kangaroo rescue. They're ready to release kangaroos Lisa, Luna and Barbie, but an injury might threaten one of them returning to the wild.