Are They That Dumb?
Andrew "Chef" Glick tells one of the most dramatic crime stories of the last 20 years: the 2012 murder of radio host April Kauffman. After five years, a new detective pressured Chef to commit the ultimate sin: wearing a wire on his Pagan brother.