Sandwiches, Spaetzle and Sticky Wings
In Norfolk, VA, Guy finds a two-for-one spot stacking sandwiches by day and firing up ramen and sticky wings at night. Then, he visits a German-Swiss joint in Maui, HI, that serves rouladen and old-fashioned apple strudel.