Shotguns and Fist Fights
With the Russian menace looming, co-captains Johnathan and Jake blast a shotgun at their problems while a vicious fist fight breaks out on the Seabrooke. Meanwhile, Wild Bill blows an engine and Mandy bets on science to get back on crabs.