Playful Indiana Victorians
Indiana is a haven for Victorian-era houses, so Elizabeth and Ethan stop at a 1890s Queen Anne with some subtle surprises. Then, they explore a 1870s Italianate with lots of potential and tour one of the most-remarkable saved Victorian homes they've seen.