A Big Bumblebee and a Bossy Grace
Buddy is asked to create a giant Bumblebee cake to help promote the blockbuster movie Transformers 3 and the all new Camaro that will be on display at the New York Auto Show. Meanwhile, Grace is left in charge of the bakery.