Grain Bin Backyard BBQ Retreat
When a family asks Cappie and Alex to give new life to their 70-year-old grain bin, they transform the cherished heirloom from retired to inspired by creating a magical backyard retreat complete with a luxurious interior and a custom-built BBQ.