Titans vs Claudette Zepeda
Bobby Flay's Titans face Chef Claudette Zepeda, famous for her bold Mexican cuisine. Michael Voltaggio attempts an impossible dish in the time allowed, and Brooke Williamson doesn't hold back with a showstopping dish that has judge Marc Forgione hooked.