Jerusalem: Kugel, Couscous and Kunafa
Andrew travels to multicultural hot spot Jerusalem for tastes older than the city itself. From cow udder and veal brain to turkey balls and mullet roe, Andrew gets a once-in-a-lifetime look at why this city's so legendary.