Somebody Should Have Warned Me!
There are baking competitions and decorating competitions, but the Ultimate Sugar Show in Atlanta is the best of both worlds. It's the last chance of the season for Anamaria, Monty, Maythe, Lili and RaChelle to reach their goals in the baking business.