Chicken Blood, Turtles and a Runner
In Ohio, Judy and Jaden bring in Michael after he hurts his hand trying to run. In Louisiana, Tina and Darnell arrest Mick, who likes to raise turtles. In North Carolina, John and Kay’s fugitive, James, insists that lipstick is made out of chicken blood.