I’ve Seen People Point Fingers at Me
Mohammed's body is covered with hundreds of tumours. Dr Emma is undertaking three intense surgeries to remove over 150 from his face. Teenager Lili’s underarm condition is incredibly itchy and emits a strong odour, leaving her desperate for a diagnosis.