Psoriasis Barbie
Mir wants to ditch his comb-over for a full head of hair, but it may be too far gone for Dr. Angie to help. Dr. Meena shows Allie her hair might not be so "uncombable" after all. Dr. Isha treats Raven's psoriasis and gives her some much-needed tough love.