Parents' Space, Kids' Space
Natalie, Racheal and Frankie create a colorful hangout for five kids and a multifunctional office-lounge-exercise space for the parents. Their "bring the outdoors in" design features a rock climbing wall and a mural inspired by the beauty of Sedona, AZ.