I Think You're My Future Wife
Brandon's parents' strict rules surprise his Russian fiancee, Julia. Ukrainian bombshell Yara isn't impressed with fiance Jovi's hometown. Rebecca and her Tunisian beau Zied await visa news. Mike and Natalie's relationship takes an unexpected turn.