What Do You Know About Love?
Mark asks Nikki to sign a pre-nup, Alexei looks at flights home and Carolina confronts her future mother-in-law. Then, Melanie is emotional before the big day, Josh has wedding night jitters and Kyle hopes his mom will show up.