Pillow Talk: Tell All Part 1
It's time to watch the Tell All, and your 90 Day favorites are going all out! Kim and Jamal visit Patrick and John and play Tell All bingo. Jovi and Yara join Emily and Kobe, who's sporting his Team Sarper shirt.