Pornocchio
Angela's daughter grows suspicious of Michael. For once, John and Thais see eye to eye. Rob questions if Sophie's an opportunist. Jasmine offends Gino. Ashley's finances shock Manuel. Alex debates returning to Israel. Emily waits to meet Kobe's ex.