Secret, Secret, I've Got a Secret
Rebecca must impress Zied's parents, Jeniffer learns a secret about Tim's past, and Ben meets Akinyi's family. Then, Darcey meets one of Tom's exes, Angela and Michael get caught in a brawl, and Caesar receives a shocking update.