Weigh, Lady, Weigh
The girls party in Savannah for Meghan's bachelorette weekend, but the fun is interrupted by an unexpected hotel guest. When surgery day arrives, Ashely is terrified to have her second procedure. Tina's last minute doubts throw her into a tailspin.