Místo na večírky
Rodina z Las Vegas může jen bezmocně přihlížet tomu, jak jejich bazén v pouštním horku chátrá. Mario Lopez a jeho tým přicházejí na pomoc a nabídnou dostatek stínu a bazén ve tvaru písmene T.