George uspořádá svatbu Emily a Bernarda. Jonathan se zdráhá rozejít se svou novou přítelkyní. Ray se vrhne do Spencerovy náruče. Jonathan je zajat jako rukojmí a Ray shromáždí armádu fanoušků Super Raye.