Potápěčská výchova, 1. část
Posádka Zlaté lodi podniká na vlastní pěst, když je Vernon pryč. Shawn se potýká s poruchou na lodi Myrtle právě ve chvíli, kdy ji přichází zkontrolovat šéf Dave Young.