Zlato ve vnitrozemí Austrálie
Yukon zamrzá a tak Parker Schnabel kupuje zlatonosný pozemek v Austrálii, kam se vydává se svým týmem, aby pomohli australskému prospektorovi, Tylerovi Mahoneymu.