Mezi bláznovstvím a šílenstvím
Hluboko ve vzdáleném aljašském kaňonu pátrají po zlatu veteráni Zlaté horečky Fred Hurt a jeho syn Dustin - chlapi z Dakoty. Ale tentokrát jsou jejich životy v ohrožení.